Saturday, May 22, 2010

PBC Gua Musang Kelantan.


Terima kasih kepada Komiti HPA Gua Musang, Kelantan kerana sudi menjemput dan memberi kepercayaan kepada kami dalam membantu dan menyelia tadbir PBC. Kami amat berbesar hati untuk berkongsi segala ilmu yang ada kerana mereka masih terlalu baru dalam menguruskan PBC.





Antara AJK yang turut hadir bersama Penaung dan Penasihat Komiti Nilai ke PBC Gua Musang ialah:





1) Herbalis Azmely b Hj Yaakob - Pengerusi


2) PJ Us Abd Razak b Mohamed - Naib Pengerusi


3) Haryani bt Hamidun - Setiausaha / Sekretariat PBC Nilai.





Slot-slot yang telah disampaikan pada hari pertama PBC ialah:





1) Pengerusi Majlis - Herbalis Azmely b Hj Yaakob


2) Slot Pengenalan Syarikat - Herbalis Azmely b Hj Yaakob


3) Slot Halal Haram - PJ Us Abd Razak b Mohamed


4) Slot MLM Syariah - PJ Us Abd Razak b Mohamed


5) Slot Plan Pemasaran - PJM Rosmandi b Ishakl


6) Slot 6 M - PJM Rosmandi b Ishak


7) Slot Motivasi - Gandingan 3 generasi iaitu anak, ibu dan nenek.





Semoga dengan ilmu yang telah dikongsikan akan dapat membantu Komiti HPA Gua Musang untuk mentadbir PBC akan datang dengan lebih baik. Dan semoga mereka yang hadir PBC dan juga Jawatan kuasa Komiti HPA Gua Musang akan menjadi penggempur Hebat HPA.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails