Wednesday, March 4, 2009

Keceriaan PBC 28/02- 01/03/09

Ucapan terima kasih kepada Ustaz Musa kerana telah memimpin bacaan Al-Mathurat dan Kuliah Subuh pada program PBC kali ini...

Kita ni nyanyi nasyid ke belajor nari zapin ekkk???

Ehhh...Pengarah program ada kat sebelah aku la..bertuahnya...

Penuh semangat mengalunkan nasyid Bingkai Kehidupan.

Aduihh..aduih...patah la aku ni kang.

Ehhhh.. kita ni nak belajar terbang ke ???

Lama la pulak ustaz ni nak abis kuliah subuh. aku ngantuk dah ni..huhuhuu..

Ehhhh... kak melah ke ni??? lama x jumpa. jumpa kat PBC la pulak.

Ok, siap dah. sapa nak bentangkan ni???

Ooooo.mcm tu ker???? baru kami tau...

Cuba tengok sapa yang bagus??? sapa lagi kalau bukan aku..hehehhheee..


Tn Syed Ageel yang sentiasa menceriakan juga banyak memberi motivasi dan kata-kata nasihat.


Nak berjaya???? Tiru macam saya...


Cepat-cepat, lambat kang kena denda plak.


Ehhhh... Makan sorang jerk?? Kawan sebelah tu x lapo ker???


Beratur yerk, jangan rebut- rebut.Semua orang akan dapat.


Tu dia.. Bukti nyata PBC De Palma Ampang 28/02 - 01/03/09

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails