Tuesday, May 12, 2009

Perkongsian Bijak Cemerlang 9-10 May 2009

Awatnya hayun tangan??? Blaja nari zapin ko???

Perbincangan anak beranak. kumpulan yang memenangi persembahan LDK. Lakonan ibu dan anak2, berkisarkan bagaimana anak2 yg pulang dari PBC ingin menjayakan ibu mereka sebagai Pengarah Jati melalui gerak kerja 6M dan memastikan semua produk dalam rumah adalah Produk HPA.









Peserta berbincang untuk LDK.




PBC kali ini ada kelainan dimana, pada hari pertama dewan di Allson Klana penuh dan kami tetap menjalankan PBC. Program berjalan lancar walau pun terpaksa di buat di Cawangan. Peserta dijamu dengan Nasi Beriyani Ayam Organik. Sedapnya, sehingga menjilat jari.

Alhamdulillah, peserta faham dengan keadaan kami dan tiada sebarang rungutan. Pengerusi majlis begitu committed dan bijak mengawal situasi juga menceriakan keadaan. Walaupun keadaan sedikit panas,namun pengerusi majlis mampu membuatkan para peserta sentiasa tersenyum.Melalui borang kaji selidik, ada peserta yg mencadangkan supaya sepanjang program berlangsung, makanan yang disediakan semuanya dari produk HPA. Itu satu cadangan yang baik dan akan di pertimbangkan tapi masa tu yuran bukan lagi RM170.00 la. Mungkin RM250.00 kot. Amacam??? Ble ker?




Tu dia.. ayam organik masak merah, laris...





Cedok jangan tak cedok....



Skali imbas macam makan kat kenduri la plak....







Ni ler Buffet cara orang melayu..skali skala makan dok bersila, syokk ooo....














No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails